Hemma

Hejsan. Kom precis hem. Fast jag slutade inte så sen så jag kom hem från skolan nu. Nä slutade 4 idag och sen tog tåget och sen hoppade av och mötte upp Jesper och sen tog en kvart senare tåg med honom sedan följde jag med han och hans mamma på en runda på stan och sen nu när allt stängde så körde dom snällt hem mig.

Har satt på tevatten ute i köket så nu ska jag dricka te. Är verkligen gott nu när man fryser så mycket.
Så det blir te och sen kolla runt på bloggar och lite andra sidor.

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Nej, det är helt sjukt! Detta är tredje eller fjärde gången jag kommer på första sidan. Blir helt impad av mig själv ;)



Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gör. Jag har lite kontakt med Blogg.se:s redaktör, men det är ju inte som att vi känner varandra eller ngt. Kanske det? Kanske bra blogg? Nej jag vet inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback