Idag blir det sätra.

Idag ska jag som sakt åka till sätra och träna. Ska bli superkul att komma dit. Var så länge sen haha. Så för min del så har jag två inomhushallar att träna i. Tränar på Bosön när jag är i skolan och sätra på hemma träningen plus sen har jag även kort så jag kan träna på gröndal. Så där jag jag gymma lite. Så det blir många ställen att vara på i vinter. Men det är bara bra så att man inte ser samma sak varje gång man ska träna. Sen får vi se om jag åker iväg och träna någon annans stans någon gång nu i vinter.

Sätra kortet bästa är att jag fick 7 dags kort så jag kan träna där när det verkligen passar mig..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Svar: Den var grymt bra, den kan jag verkligen rekommendera :) Finns på ticknet.se om du är nyfiken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback