INGEN TÄCKNING MED NÄTET!! JÄVLA COMVIQ

Hemma från skolan nu. Vart en lång resa idag för en timmes föreläsning med det gjorde verkligen inget för den var så himla bra. Vi hade Jens Lind som jobbar på svt och är sportrepoter. Var hur kul som helst för han visade små klipp från hans reportage. Bästa var från Damkula. En svensk kvinna som stött kula i fler år som typ skämdes för de så hon sa alltid att hon var höjdhoppare eller diskuskastare för ingen gillar ju kula och inte. Men varför hon höll på med kula och så länge var bara för att hon var bra i det inte för att hon tyckte de var så himla kul.
Nä så det var rikitgt kul idag. Så det var värt att åka fram och tillbaka en resa på 3,5 timme totalt.

Men ska snart sätt mig och plugga läste på myckt på tåget så jag ska läsa igenom några gånger till innan jag ska sova i kväll.

FÖRESTEN hatar Comviq så grymt mycket. Vad har de för problem. Det var ju inte läånge sen jag hade ingen täckning till nätet på hela dagen nästan. Nu är det så IGEN!! Eller det funkade vid 14 tiden sen slutade de funka. Blir så himla trött på det där. Är det fler som har att det står ingen nätåtkomst på mobilen???

Kommentarer
Postat av: Jesper Lundberg

LÄS COMVIQS HEMSIDA

2009-11-18 @ 18:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback