NU ÄR DET JUL!!!

Äntligen är det Jul igen! Första advent är det idag och det är ju så himla mysigt. Så idag fick de bli Julmust och pepparkakor äntligen. Har inte ätit och drukigt de innan. Jag väntar alltid med de. Och självklart har jag då fixat fram julen inne på mitt rum. ALLT ROSA HAR KOMMIT FRAM. Julen ska vara något mysigt och roligt så varför inte använda av sin favorit färg då? Joo men man behöver inte överdriva men det gör jag. Haha ALLT ska vara rosa så är det bara.


Rosa gardiner NYA från Ikea, Min pimpade adventljusstake som jag målat rosa och satt dit rosa stenar och pärlor och sen min nya krans.


Sen här har jag satt rosa pärlband på hyllan och sen på tv ställt mina advent ljus i rosa ljushållare.


Sen vid min där ser det ut så här.


och mer pärlor här på mina hyllor över sängen.
Sen är mitt namn också nytt som jag inte har sakt men ni har sett på en annan bild.


Mer pärlor på min "skohylla" Nytt även här med texten Passion for Fashion


SEN MIN VACKRA GRAN!!!!
med rosa lampor, kulor, polkagrisstänger och pärlband och lite bilder på sånt jag gillar. Bland annat hänger Tove från idol högst upp sen har vi alla tjejerna från Sex and the City och sen Självklar Elin Kling och Lady GaGA Sen hänger även snygga skor, klänning och pälsjacka

MIN FASHION GRAN HELT ENKELT! 


Sen högst upp min nya rosa tomtemössa från Rusta som kosta 24.50




SÅ detta fixade jag med igår och idag. SNYGGT ELLER HAHA? Jaa kanske om ni gillar rosa som jag!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tjusigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback