Oj min ljumske

Jaha då. då börjar klockan bli mycket igen. Känns som jag aldrig är hemma nu för tiden eller så känns det iallafall på måndagar. går tidigt och kommer hem tidigt. Idag var det som tur va ingen träning plus att syrran fyller år plus att jag ska ta det lite lugnt nu. Tränade imorse och sträckte mig lite eller inte sträckte mig utan över ansträngde mig eller något. Hade förra veckan träningsvärk i ljumskarna och sen idag när jag skulle gå över häckarna som jag gör varje träningen så drog det till. Men jag känner inget nu och hade inte direkt så jätteont efter kunde iallafall fortsätta träningen med lugna saker men jag fick avbryta övningen när det drog till. Klev som tur va av direkt. Så jag ska ta det lugnt lite med ljumsken så den inte blir överansträngd. Fa´n inte kul det här. J*vla ljumsk helvete. Aja. 

Känner mig riktigt trött så det blir nog sängen snart och på med lite film så blir det mysigt kanske somnar i tid då så jag får lite extra sömn som jag nog behöver. 

Men jag ska läsa olika bloggar nu. Vi Höres 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback