Snart dags för sängen.

Hejsan. Har precis läst två kapitel i Elsas Mode. Har varot riktigt dålig på att läsa nu på ett tag. Så det var dags att läsa lite. Men är lite trött så jag orkade liksom inte läsa rikitgt. Så jag funderar på att gå och lägga mig och kolla på en härlig serie som heter sex and the city!! :D Måste börja kolla om alla avsnitten för 100 gången. Älskar verkligen den serien och bästa säsongen är självklart säsong 6. Den tycker jag är den bästa. Kanske för att det är både New York och Paris. Så kanske blir det att börja kolla på den säsongen. 

Jaa så nu säger jag Godnatt och just måste verkligen tipsa om en sak. Har ni sett reklamen om shampoo och balsam som heter Tresemmé som ska vara en bliigare hårsalongs produkt som ska finnas i vanliga matbutiker.
Jag testade de shampoot idag och det var hur bra som helst och drygt. Har kollat på olika butiker där de kosta 89kr st för en flaska. Men När vi var på Rusta igår så hittade vi att de hade ett paket med en flaska shampoo och en flaska balsam för ändast 79kr.. Hur bra som helst ju plus att det var ganska bra produkter. Så nu har jag hittat något som jag verkligen ska använda. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback