Tisdag 10/11 - 09

Hejsan. Igår skulle jag ha bloggat ett till inlägg men det vart inte så. Var så slut när jag kom hem från skolan/träningen så jag gick och la mig direkt. somnade till i soffan och sen gick in och la mig i min säng och kollade på tv. Sen somnade jag typ vid 23 sen försöv jag mig ändå idag. Jag är nog en väldigt trött människa haha. Men jag hann med bussen som tur va och kom i tid till träningen i skolan. Hade rikitgt ont i kroppen av all träningsvärk jag fick i går. Men jag körde på. Började med styrka sen vart de lite släggsnurrar med en vikt och sen vart de lite kulkast. så jag tränade i 2 timmar i morse och de är jag riktigt stolt över. Fick ju ännu ondare i kroppen efter de men det är bara skönt tycker jag. Då vet man att man har tränat något som behövs.

Sen idag hade vi träningslära där fick fick göra en gruppuppgift och sen fick ett övningsprov.
Sen efter de slutade jag kl 14 så det var riktigt skönt. Var hemma till kvart i 4 och sen des hemma så har jag slappat. Läst i nya numret av glamour och nu hamnade jag framför datan. Ska snart på styrelsmöte känns som att det är dags att gå nu. Var så länge sen.

Men men . Vi hörs.

FICK INGA FÖRLAG AV NÅGON OM VILKEN BLOGG SOM NI GILLAR! SVARA GÄRNA!!!

Kommentarer
Postat av: Jesper Lundberg

mrmadhawk.se

2009-11-10 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback