usch sner börjar den värsta månaden men ändå underbaraste

Usch. Börjar känns lite jobbigt nu. Imorgon är det en månad kvar tills julafton. Tänk va tiden går fort. Men det är ändå kul för ja gillar julen. men värsta är ju julklappar. Det är så svårt att hitta det perfekta. Men det värsta är då att fyrran fyller om exakt 1 vecka men henns presenter är fixat som tur va. Men till älskling då. Jaa han fyller om 2 veckor och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. det är så himla svårt. och det är ju inte så kul att köpa både present och julklapp samma månad för det är ju svårt att komma på något nytt sen om man har kommit på något. då ska man ju komma på en till när man har så svårt att komma på en.. Jaaa det är är verkligen ett bekymmer för det känns som att jag inte har någon fantasi. VAD SKA MAN GE?????

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ge honom en upplevelse :) Jag köpte biljetter till en musikal när min sambo fyllde år. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback