Usch till att ge presenter när man inte vet vad man ska köpa..

Nu är jag hemma igen. Var en stund på stan och letade födelsedags persent till min älskling. Men det är ju inte lätt. Haha hamnade i bland på fel avdelning. Det är ju mkt lättare att hitta presenter till tjejer eller vad tycker ni? Det finns liksom på något sätt mer att välja på. Jag hittade iaf massa som jag kunde ha köpt på engång till mig själv eller om jag skulle ha köpte till en tjej i present. Det är verkligen inte kul det här ska jag säga er. Jag börjar få lite lätt panik. VAD FAN SKA JAG GE EGENTLIGEN. Men jag har en nödlösning som jag hittade idag när jag var på stan. vi får se om det blir det. Det kanske ändå blir en bra present. vem vet han kanske gillar den eller kanske inte... Usch för att köpa presenter. Men kul att få! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback