Vilken dag

Nu är jag hemma från skolan. Idag är jag nu världens lykligaste. Precis innan så skickad älskling sms att det funkar igen. Då vart jag så himla glad. Sen var det dags för träning och idag stod det slägga på programmet och hur tror ni det gick då? JAA HUR JÄVLA BRA SOM HELST. Det känndes så himla bra! Varför kommer det nu när man står inne och kastar in i ett skynke och inte ser hur långt det kan bli. men det är bara köra på nu. Tills nästa säsong. Sen var det dags för träningslära och slutet av lektionen skulle vi få se vad vi fick på provet. 40 p var godkänt och jag fick 42,5 p haha så jävla glad jag blev. Tyckte provet var riktigt svårt men jag klarade haha.

Vilken dag asså. Världens lyckligaste Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback