VIP-KVÄLL PÅ VILA!!!

Hejsan. Nu är jag hemma efter en underbar kväll på VILA. Det var så himla trevligt. Att gå runt och mingla och dricka bubbel och tilltugg var hur bra som helst. Hittade massa som jag testade men jag kom hem med två plagg. En skjorta som var lite oversize hur skön som helst och sen ett par Jeans som de reade ut. Satt riktigt bra över rumpan och låren men var lite pösiga i knäna men det går lätt att sy in om man vill de. Men jag är riktigt nöjd. Som sakt de var verkligen trevligt så här en Torsdagskväll och att de var lagom med folk. Var nämligen bara närmsat vännerna till de som jobbar i butiken. Så jag testade en massa men det var det här som på bilden. Plus att vi fick lite finare påse att bära hem de i.

Oversize skjorta VILA, 259.95 - 20%
Svarta Jeans VILA, 99kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback