1 Oktober, 2009

Första Oktober idag nu månad och vad som helst kan hända. Hahah eller inte. Allt är som vanligt jag går i skolan och  det känns som att jag är aldrig hemma. Men men så är det.

Ja nu är det då Oktober och idag kändes det verkligen höst. Det var riktigt kallt och det blåste. Jag hade bara t-shirt och sen min skinjacka men det räckte inte kände jag för jag frös jättemycket. Men jag hade iallafall min varma stora halsduk och mina nya stövlar. Så om fötterna ovh bena frös jag inte om.

Just nu håller jag på och fixar det sista verkligen inne på mitt rum. Har bara några små saker kvar. Så jag hoppas jag blir klar idag så jag kan lägga ut bilder så ni kan få se. Men jag ska fixa lite till sen ska jag plugga lite.
Ha det bra så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback