Dagen

En trött Louise har satt sig vid datan nu. Är riktigt trött och har huvudvärk så det blir sängen och tv.
Idag så var det träning i skolan och sen vart de träningslära. Inte dirkt roliga dag idag. Sen slutade vi vid 14 och då tog jag bussen och åkte till södertälje. Väl i Södertälje så mötte jag upp Jesper sen följde jag med honom när han skulle shoppa. Det vart två par jeans, två skjortor och en tjocktröja. Riktigt snygga saker var de. Sen bjöd han mig på lite fixa. Mys i pys. kul att träffa dig igen. Kändes så länge sen. Så jag hoppas att vi kan ses snart igen.

Sen när jag kom hem så började jag göra plättar som tog typ en timme och en kvart att göra. Hatar de ska aldrig mer göra på så mycket smet som jag gjorde.

Nää nu ska jag kolla klart på S.O.S gute
HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback