Dagen

Hejsan. hemma igen efter allt.

Nu är jag då hemma från stan eller jag har varit hemma i två timmar men jag har haft saker för mig.
Först vart det stan med Rebecka som var så trevligt. Vi gick och kolla i butikerna och sen tog en fixa på nancy's och sen gick vi lite till. Sen efter det mötte jag upp syrran för hon ville kolla på hm och lite så. Hon var verkligen hel tokig. Hon ville typ ha allt och hopn var värre än mig. Usch va jobbigt när man börjar få en sån syrra haha. Nä då. Hon fick väl något ryck nu när hon har tagit bort gipset. 
Men vi kolla runt lite och sen kom pappa och hämtade oss och sen åkte vi till ica maxi och hämtade mitt paket från hm. :) Så lycklig att det äntligen kom. Sen hem igen pakade upp paketet fixa lite och sen beställde tågbiljet. Sen vart det middag och sen kom granne som jag sen fick massera och nu sitter jag här. Ska ladda in lite bilder och så. Kommer snart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback