Saknar dig älskling



Saknar min älskling så himla mycket. Känns som en evighet sen jag såg honom fast det var ju faktiskt i onsdags morse som jag såg honom sist. Men jag saknar han så mycket ändå.

Tänker på dig varje minut du finns i mitt huvud hela tiden.
Bilden som jag har är tagen av hans mamma på hans student och det är verkligen min favorit bild på oss. Tycker den är så fin. Borde nog lära mig att fixa till bilder. Är inte så himla duktig på det.  Men man kan försöka. Vill ha bara oss och ta bort de om kring.

Men jag älskar dig så himla mycket ska du veta. Du är mitt allt och kommer alltid att vara det vad som än händer. Du är den underbaraste personen som jag träffat. Du är den som verkligen lyssnar och försöker förstå mig. Det är rätt svårt men jag vet att du förstår mig eller att du försöker. Haha

Men du är mitt allt och jag vill att du ska vara min förevigt
Love You!

VI TILL DEN SISTA DAGEN!


 


Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

SÖT dock


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback