En regnig ikea dag

Hejsan på er. har inte blivit så mkt bloggade idag igen. inte bra nu när det är helg och allt.
Men i alla fall.

Jesper körde mig hem innan han skulle jobba idag så jag var hemma vid kvart i 10. Sen vart de att jag satt en stund  bara i soffan och sen väckte de alla med mamma. Sen började alla göra sig i ordning för att åka till ikea. Fy det var rätt mycket folk på ikea idag. Men de kan vara för att det regna och det var dålit väder. Där folk var mest och kollade på ikea var nog hos filtar och vid ljus. men det hör ju till höstens mörka och kalla kvällar och regninga dagar. Prcis som idag. Så det var många som nog ville mysa med en ny filt och tända lite ljus.

Jag köpte då två ljus, 6 st små ramar, två små speglar, två hyllor för foton. och lite torkat gräs typ.

Bilder på hur alla saker blev när jag satte upp de och fixade kommer imorgon.

 

Resten av kvällen har jag ägnat åt att ligga på soffan och kolla kollat blannat på körslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback