Gårdagen

Hejsan. Skrev inget igår men jag var hos jesper och jag var så trött så jag orkade inte låna hans data för att skriva.
Men igår var jag i skolan och sen körde en klasskompis mig till ropsten där jag tog tunnelbanan till t-centralen sen mötte jag upp Jesper och hans bror sen följde jag med dom och käkade och sen gick med dom en lite runda på stan. Sen tog vi tåget till södertälje och sen fixa lite där med. Sen hämtade jespers föräldrar oss och sen åkte vi och käkade på grekiska kolgrillen och det var riktigt gott. Sen åkte vi hem till jesper och då började han plugga och jag kollade på idol sen kom jesper med lilla tingeling som bara busar som ska tugga på allt hon ser. så hon var ute efter min tröja och mitt hår. haha

Sen somnade jag jättesnabbt och sen imorse så körde jesper mig hem innan han skulle jobba.
Men nu ska jag klä på mig för jag ska åka och handla nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback