Hos mormor och morfar plus lite nytt

Är då hos mormor och morfar. Resan och allt gick bra. Så kom mormor och morfar och hämtade upp mig i Flen. Så nu ska jag vara här tills på Söndag då Morfar fyller år. Men resten av familjen kommer på Lördag för då blir det middag med alla.



Mitt tåg var i flen vi halv 2 sen åkte vi hem till mormor och morfar och jag fick lite lunch sen åkte vi till katrineholm och kollade in H&M som äntligen har öppnat. Men det var en liten butik och det fanns inget direkt eller de hade inte DIVIDED och jag skulle vilja hitta en tröja som aldrig finns i min storlek för den är slut överallt. Men här så hade dom inte ens den avdelningen så det va tråkigt eftersom jag tycker att dom har snyggast kläder där. Men det var lite ändå. Hjälpte mormor att köpa mascara och lite så och ett halsband. Sen köpte jag en massa ringar. 
Det var 8 st små ringar som man kan ha ihop så det ser större ut. Sen gick vi över till Lindex och köpte ett nitarmband.

Nitarmband Från Lindex 39.50

Ringar 8 st Från H&M 49.50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback