I skolan

Hejsan på er. Sitter i skolan och väntar på att min engelska lektion ska börja 14.10 rätt segt att vänta från 11 till 14.10 men efter min första lektion så körde jag ett löp pass en timme och sen gick jag och duschade och sen käkade lunch och nu sitter jag som sakt framför datan och väntar. Det finns inte så mkt annat att göra för tillfället. Men jag gick igenom alla mina 30 mail som jag inte orkat kolla så nu har jag öppnat alla och läst i genom de. Får se när jag kommer hem i kväll om jag svarar. Hatar verkligen mail för det tar sån tid på något sätt. Det är så himla tråkit och sitta och svara och öppna och läsa. Ibland kommer det liksom 50% skräp bara i bland mer än så och då orkar jag verkligen inte sitta och ta bort alla och öppna och sortera. Haha rätt lat är man väl. Men men ska försöka bättra mig iallafall.

Min jesper skickade sms till mig förut idag och skrev att han startat en ny blogg idag. så klicka
HÄR och följ hans blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback