kolla läget på stan

Jaa nu ligger jag i sängen och ska nu snart sova.
jag slutade tidigt idag så då tog och åkte in till stan efter jag slutade alltså in till (sthlm)
Så då gick jag runt och kolla runt på ginatricot och hm och några andra kedjor.
Sen tog jag tåget till flemingsberg där jag klev av och vantade på att jesper skulle sluta sen åkte vi till södertälje och gick på stan där. han skulle fixa lite billjeter och en present så det var kul att träffa honom. är riktigt skön att bara få hitta på något så man umgås. Sen vi 4 åkte jag hem och han med så när jag kom hem så tog jag det lugnt och sen lagade jag mat. gjorde körtfärssås och spagetti. sen efter det så vart de att ta det lungt igen och sen la mig på soffan och kollade på tv och nu ligger jag i sängen som sakt. Så nu säger jag godnatt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback