Kom med i gruppen!

Hejsan. Nu är jag hemma från skolan. Riktigt skönt att vara hemma nu. Ska nu bara ta det lugnt och sticka lite. Har blivit helt galen att sticka. gillar det för att jag slappnar av då och bara tar det lungt. riktigt skönt när man kommer hem efter en lång dag i plugget och sen bara sätter sig ner och tar det lugnt. Just nu håller jag på och stickar en svart halsduk sen får vi se vad  som blir. självklar kommer jag lägga upp bild på resultatet hur den blir haha. Men det är en jobbig sak. Jag har glömt bort hur man avslutar när man är klar. Är det någon som vet?

Just en rolig sak också. Idag fick vi veta vilka som ska ha egen träning (Elit idrott) eller om man ska ha Ledarskap och jag kom med elit gruppen, riktgit kul var det att jag kom med. Det var ju så att man skulle ha hög nivå (landslags nivå) Men jag kom med eftersom dom tyckte att jag tränar på ändå en hög nivå och även satsar på att nå elit om några år. Så det var riktigt kul att jag kom med. Det roligaste är väl att det är Anders Gärderud som är som våran metor nu och har hand om gruppen som kom med. Anders är ju killen som vann OS guld i hinder för en massa år sedan haha. Men idag så jobbar han med SVT och får åka med på världsmästerskapen. Så det är kul att nu kunna få lite tips och stöd från honom.

Anders när han har kommit över sista hindret i OS finalen.


Kommentarer
Postat av: marie-louise lundkvist

Kul att du stickar! Jag kan avsluta... ring så hjälper jag dig:)

Moster

2009-10-06 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback