Massage grundkurs dag 5 - Sista dagen och nu lov

Idag var det sista dagen på massade kursen. Idag var det helkroppsmassage i hela tiden. så läraren lottade vem mann skulle vara med. Så vi var två och två så fick jag vara med en tjej som jag började massera i en timme och en kvart  sen hade vi 20 minuter rast sen var det dag för mig att få en timme och en kvarts massage. Riktigt härlig var det. kunde lätt har tagit lite till. Så skönt. Sen vid 11.30 så slutade vi och jag gick och käkade och sen tog jag 12 bussen från bosön.
Nu blir det inge bosön på 9 dagar. har nämligen höstlov nästa vecka.
Lite roligt att vi har det fast de är folkhögskola men jag klagar verkligen inte. rikitgt skönt att ha lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback