mental träning för unga idrottare.

igår på träningsmötet som jag var på så tyckte tränarna och ledaren att man skulle läsa en bok som heter mental träning för unga idrottare som Christian Augustsson har skrivit. Så då tog jag och lånade den av mamma så idag när jag åkte till skolan så började jag läsa den. klockan 20.57 hade jag läst klart boken. Så jag läste hela vägen till skolan och halv vägen hem sen vart de en timme hemma. Riktigt duktigt av mig. boken var då dock bara på 86 sider  men hallå här är tjejen som aldrig har läst ut en bok som jag har läst som jag inte måste. och att jag gjorde den bara på några timmar. Men det var riktigt intressant bok så jag ska försöka hitta någon mer typ av sån här bok som är lite mer sider i som jag kan läsa på vägen till skolan. Men den här boken som jag läste var riktigt bra och den är verkligen skriven för unga. För det känns som att det är en person som förläser när den skriver för det känns som att det är talesspråk i den och det var bra förklarat och lätt förstod text. Så är du intresserad av mentalträning boken är inte riktad till någon speciell idrott men de är mycket friidrott efter som både carolina klüfft och stefan holm är med och har fått svara på frågor. Så riktigt bra var de.

mycket tips som jag ska teste och se om det hjälper mi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback