Min dag

Hejsan här kommer ett blogginlägg för idag. Åkte redan med halv 7 bussen i morse till skolan. När jag kom till skolan kvart över 8 så började det snö och det var inte lite heller. Men det smälte direkt när det kom på marken. Sen kom de snöblandat regn efter. Sen vid 9 började vi och då var det lite genomgång. sen vid 10.30 så kom David Lega och föreläste. Så jävla bra var det. Jag har nog aldrig skrattat så mycket på en föreläsning och aldrig har jag hört så mkt roligt och att kunna sitta still i 1,5 timme utan att tröttna på det. Riktigt kul var det. David är en kille som sitter i rollstol och kan inte röra på sina armar eller andvända dom. Och bena kan han i gå på eftersom han har bara 30 % styrka i dom. Så han sitter i rullstol och var världens bästa simmare i grupp 1 på paralympics. Han äger paralympics guld, vm guld och massa till men även satt en massa världsrekord och än idag dag så står 5 st kvar. Riktig cool kille det där.

Sen efter förläsningen så bjöd skolan på lunch och sen vart de vollybolls match som bosön förlorade :(
Sen efter det så åkte jag hem. Kom hem och tog det lugnt och satt och ritade en massa bilder som jag ska andvända. Ni får se och läsa mer om det när det är klart. Vet inte riktigt än hur det ska bli så ni får se bild och så när det är klart.

Sen efter det var det tv tittade och har prcis kollat klart på andra avenyn och nu ska jag läsa bloggar och sen blir det godnatt.

Så jag säger godnatt nu.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback