Min dag

Hejsan sitter här nu med datan inne på mitt rum och har tänt en massa ljus för att det ska bli lite varmt här inne. Är riktigt kallt så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig i sängen när jag har skrivit klart de här och sen läsa några bloggar.

Idag var det en dag som man tyckte att den kunde lika gärna kunna vara utan den. Nää kanske inte så illa men nästan. Det började med att jag skulle åka med halv 7 bussen från mig. gick upp och var pigg och gick glad ut i regnet. Men väl i regnet blev jag arg och iriterad. Bussen kom inte. Utan kom några min sen sen när väl bussen kom så satt gubben som körde bussen och snackade bara med en så han kunde typ inte köra utan körde sakta men när vi kom ner till centrum så fick jag springa till fitja bussen och hann med den. Men då var det södertäljes bussförsre. Han gasar och bromsar så körningen blir hackig och det bli jobbigt liksom. Sen blev de stopp på motorvägen så vi kom till fitja 5 min sen så när vi kom dit så stod det 1 min kvar tills t-banan gick mot ropsten men vad gör Gubb j*velen då? Jo han kör förbi stadionen och stannar 150m ifrån lång åt skogen så då han man ju aldrig. Jag sprang som en idiot men hann inte. Så då fick jag vänta på nästa t-bana som gick 5 min senare och det gjorde så jag missade bosön bussen som bara går en gång i timmen och då fick jag ta en annan och då måste man gå. Jag tog den bussen från ropten 8.13 och jag började 8.20 idag men jag kom till skolan och kom i på lektionen 5 över halv 9 bara en kvart sen. Tyckte de var riktigt bra.

Men det som var jobbigaste de var för att de inte var vanlig skoldag det är så att vi har specialvecka och jag har massage så jag lär mig alla grunder och får intyg på de att jag har gått kursen. Så från 9 till 16 så masserade vi varandra , så det vart mycket massage. Idag gjorde vi lite rygg-, nack massage sen imorgon så fortsätter de. Riktigt jobbig var det och man blev helt slute efter all massage man fick och gav.

Jaa nu har jag skrivit mycket haha. men ska avsluta nu. Efter jag hade slutat så åkte jag till södertälje och sen direkt gick till klubbhuset för möte med träningsgruppen. sen kom jag hem vid 8 och sen kollade jag på tv och tagit lugnt. Men nu blir det att läsa bloggar sen godnatt.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback