Morgonen

Hejsan på er. Då var det dags igen. Blev riktgt som morgon idag eftersom jag inte kunde somna men tillslut gjorde jag de så det fick bli lite sovmorgon idag. Gick upp klockan 10 ochgick ner och käkade frukost. direkt efter så var det att plocka fram alla byxor som jag hade med mig för lagning. Hade 4 st. för lagade vi mina svarta jeans leggings som är skinn i sidan som hade sprukigt lite i sömmen. sen ett par svarta jeans som hade  gått hål på mellan bena. Sen ett par jeans som knappen hade låsnat på och sen ett par leggings som sprukigt i sömmen. Så det var verligen sy stuga nere i köket men det var rikitgt bra så nu är det bara att börja andvända allt igen.

Snart är det nog dag att åka iväg igen in till Katrineholm vet inte riktigt vad vi ska göra eller så. Men vi ska hitta på något. Vi hörs senare.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback