Nytt till min dator.

Idag så var brorsan och pappa till medie market och köpte en dator till brorsan. alltså  han köte själv dator och inte skärm eller så. Så en dator, mus och tagetbord sen kopplade han in det med sin tv. Så nu kan både kolla på tv, film,  skriva arbeten och så på datorn. Han har tyvärr inte internät men det ska han nog fica dit. Men roligt var det för han hade photoshop så jag satte mig där och gjorde en bild kanska kan visa den senare. Men iallafall när de kom hem efter deras lilla affär så tog dom upp en present till mig. En rosa lite mus till min dator som funkar till min med usb riktigt söt var den. Det är så att min mus på datan eller knapparna är jättesega vet inte varför men det har blivit de nu så don funkade det bara när den själv ville typ. Men nu funkar det jättebra nu när jag har en mus till datan.

så himla söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback