Rummet klart.

Hej på er igen. Nu är rumet klart kan man säga, Eller alla kartonger är uppplockade och allt ser rätt snyggt ut tycker jag. Det är väl bara en damsugning och så sen är det typ klart. Har inte riktigt bestämt vart jag ska ha allt men jag kommer nog flytta runt alla saker 100 gånger innan jag är nöjd nog. Men jag lägger inte in några bilder idag för min dator är så seg och den andra är upptagen så jag lovar att det kommer ni alla sak få se hur snyggt det vart haha.

Men nu ska jag njuta av min kopp te som jag gjorde i ordnig eftersom jag fryser så himla mycket. men efter bara några klunkar så har det nästan hjälpt. Te till hör hösten och kylan. Ska nu bara ta det lugnt eftersom jag har pluggat klart så nästa blir väl att lägga sig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback