Stan med älskling och nu hemma hos han.

Hej igen! Jag kom aldrig hem igen. Jag var på stan med Jesper och sen vart de att jag följde med honom hem och blir kvar här över natten. Bästa är ju att han har två stycket bärbara datorer så jag får låna en av han och så sitter vi båda i sängen och har en var sin dator.

jaa på stan då. Jesper skulle fixa lite saker sen efter de gick vi och käkade Pizza som var enorm. Hur stor som helst. Självklart så orkade jag inte eller Jesper orkade inte vänta på mig för på slutet tog jag bara en lite bit i taget med långa mellan rum.

Sen vart det att gå ett varv mot stan och självklart så hittade jag något att köpa. Ett par leggings blev det idag från hm.


Dessa vart de då. Är från H&M och kostar 149 kr. Riktigt coola tycker jag eftersom det är krossad sammet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback