tänkt om jag hade en hund

Hejsan. sitter framför tv och har har legat i soffan sen jag vaknade i klä mjukiskläder. Rätt skönt men ändå kanske trist. Är ju nu hemma själv och har varit de i snart 2 timmar men snart kommer de andra. Riktigt tråkigt ute nu. rätt grått men de regnar i alla fall inte eller blåser. Ska nog snart ut och ta en promend. Kanske skönt att komma ut en lite stund. Men det är tråkigt att  behöva gå själv. Nu önskar jag vekligen att jag hade en hund som jag kunde få gå långa promenader med riktigt mysig. Jag som gillar så mycket hundar. En lite hund skulle inte vara dumt. En som man kunde busa med och bara mysa med.



Ååå, så söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp en hund

2009-10-11 @ 14:19:48
Postat av: Jesper

Kom och hämta en jävel här då

Postat av: Anonym

gjffjfffjvhfvjfnvkfnjvfmvfvnvfjfjjvfvnfkfnvfjvnvjfvjfvnfvjvjjvffjjvfvnfkvnvjvfmvjfvkffjjjjfvjfmvjfvjjfffvjfknfkvjjvfvjfkvnfjvfvfvfjvfvfmvjfvjfjjvfvjfjfjvjfjvfkvfvfjvhfkjvfvjfknjffkjhvfvfknvjffjvjfvjfkjfkfjfjfjvfvfmvjfjjhfjffjvhfjvfkffjvjfkvkfkfjrijfvjfkjffjfkfvffvfhvfvkfjfjhfvnffjffjffjvfkvnfvjjvfjvjfvjfjfjfjvfjvjfvjfvfjjvfkvfkvjhcdjcddjjdhdkjcj norge vjfmjcnjchcjdjjcjdjcjcjjfvjfmnfkfnvkfnkfnjnjjkjcjckcjfjvfmvjfkvnfkvnfvjfkjvjfvnfmvfjjvfjvfjvfjvfmjvkfjfjvfkvjfkvjfvjfjjfvfvjfkvfvnfkvjfvjffvfmvjvfjkfjkff

2012-06-28 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback