Today

Hejsan. Här sitter en trött Louise som håller på att tråka ut. Har riktigt tråkit så jag sitter och lyssnar på musik på youtube.

Dagen började med att jag försov mig idag igen. Fan e mig inte bra det här. Sen när jag kom till skolan hade jag egenträning så jag körde ett pass själv. Sen var det lunch som gällde och efter det var det träningslära. På den lektionen fattade jag noll av. Fattade inte va hon pratade om. Sen åkte jag hem sen efter en stund när jag hade varit hemma så kom Jesper och var med mig en stund och det alltid kul när han kommer till mig men jag hatar när han måste gå. Idag gick han för att han skulle på hockey. HALLÅ UTAN MIG?! haha
Jesper du var skit snygg i håret. Han kom till mig precis efter att han hade varit och klippt sig.

Nä och nu sitter jag här och har det tråkigt. Ska läsa lite bloggar som är roliga och se om det blir lite roligare då.
HA DET BRA SÅ LÄNGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback