12 September, 2009

Hej på er! Vart bara ett inlägg igår. Jag åkte ju hem till Jesper och sov där. Så jag kom hem rätt tidigt för Jesper körde mig hem på vägen till jobbet. Sen idag så fixade jag lite saker hem och sen åkte till farfar som hade sitt kalas. Det är nämligen så att han fyller 70 på måndag. Så idag var det öppet hus hos han. Sen när vi kom hem så gick vi upp till grannen och satt där och hjälpte lilla pojken med hans läxa. Sen tog jag och lånade deras tvättmaskin för vi har inte kopplat in våran än och jag börjar få lite dåligt med rena underkläder så då fick jag låna så jag kunde tvätta. Så nu ska jag hänga den tvätten för hon kom precis ner med det. Sen efter det blir det att kolla på film. Män som hatar kvinnor som pappa köpte igår blir lördagens film. Så det blir inge mer bloggande idag. Dagens outfit som jag tog lägger jag in imorgon.

Imorgon bär det av till Ikea för att kolla lite saker plus köpa lite med.
Ha det bra nu. Hörs imorgon
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback