17 September, 2009

Hejsan hejsan. Är hemma nu. Har nämligen vart och tränat ett -00 lag i innebandy och det gick faktiskt riktigt bra. Det var lite stökigt då och då men det funkade iallafall. Men det var roligt ändå.

Idag då så började jag 9.30 med idrott och performens eller vad det nu hette eller hur det nu stavas. Vi fick först jogga 1 km och sen fick vi köra par övningar olika balans och några försvar övningar. Sen efter det körde vi djungelfotboll men de var jag inte med på. Men det är att man spelar fotboll ute i skogen bland kottar och barr och träd och granar haha. Reglerna var att man inte gick göra mål över 1.80m och att man inte fick ta bollen med händerna men annars fick man göra som man ville typ. Några sköt rikitgt skott som gick rakt in i träden som stutsade och nästa gick på och försökt skjuta men blev intaklad i ett träd och sen kom nästa dom taklade in i berget. Sen folk som snubblade och andra ramla för andra trök till så det spelades vilt verkligen. Sen vart det då performen som var olika övningar. göra olika saker i grupp uten att prata med varandra. Så det var riktigt kul det med. Sen efter det vart det en varm dusch och sedan lunch och efter det var det träningslära. Sen slutade jag 14.00 så det var riktigt skönt. Så när jag kom hem vid kvart i 4 så kom grannen ner och sa att det skulle bli mat. Det var så att hon skulle bjuda mig och min bror på middag eftersom vi skulle träna hennes sons lag då. Så då gick jag upp och fick mat och sedan byte om och sen åkte vi till träningen. 

Jaa det här var min dag. Nu ska jag kolla på tv. lyxfällan börjar snart sen blir det godnatt för mig. Upp igen tidigt imorgon. Ha de bra. Vi hörs imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback