2 Sep

Hej hej. Hu är det dags att sova. För imotgon så måste jag upp tidigt för målaren kommer. Det är så att han ska komma och kolla mitt rum imorgon så sen ska han måla om här inne. Sen är det lite andra saker som han också ska göra.

Idag då har jag tagit över det sista från mitt gamla rum och sen rensat litet. Sen har jag bara vart hemma och försökt fixaoch tagigt lugnt. Är så himla trött. Sen var vi sen och handlade på ica maxi där jag köpte mini nagelack och läppglans. Jättegulliga är de. iallafall läppglanset som är bara några cm stor och innehåller 2.8 ml och nagelacket  4 ml. Nagelacket är färgen 82 Mulberry wine som är lite lila, brun röd svart typ och läppglanset är 58 Reflecting peach som är ljus rosa.

Nu ska jag kolla på film och äta lite rosa rattar. Det är ahlgrens bilar som har kommit ut med en ny med rosa rattar som är i samband med bröstcancerfonden så 10% av överskottet från försällningen går till bröstcanserfonden.

mina mini saker. 5 cm stora


Rosa rattar.


Kommentarer
Postat av: Achmed

HAHAHAHA, rosa "rattar"!.. skönaste

2009-09-04 @ 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback