Castorama

Hej på er.
Idag har jag varit och tävlat i castorama. Det är alla 4 kast grenarna i friidrotten men då gör det som en mångkamp av de alla fyra och räknar poäng. Idag kom jag upp till 2010p. Trodde inte jag skulle komma över 2000 idag. Har personligt rekord på över 2100p från förra året. Men idag misslyckades jag i kula men gjorde rätt bra i från mig i de andra grenarna. Det var 37m i slägga och det är helt okej.

Igår vart det då bio med jesper och vi kollade på beck som var halv bra kan man säga. Det var väl inte den bästa beck precis. Den var liksom inte lik som de brukar vara. Men vi kollade på den i sthlm på sergel och det var lite knepigt med parkerings garaget men vi fick till det till slut. Men det var rikitgt mys i pys haha.

Nu ska det bli middag sen blir det väl tv som gäller. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback