Gårdagen, Dagen och nu sova

Hej på er. Bloggade aldrig igår eftersom jag var på mångkamps SM och var funktionär så när jag kom hem var jag helst slut. Var funktionär i kula och höjdhopp.
Idag missade jag nästan bussen imorse eftersom jag vaknade 7.11 och bussen skulle gå 7.23 och jag hann och var vid bussen innan den hade ens kommit eftersom den var försenad så himla mycket så jag nästa missade andra bussen. Hatar så när man stressar och sen kommer inte bussen.
Idag i skolan så hade som bara info möte om idrottsledarskapen och om elitträningen om hur det går till. Sen var det tipspromenad runt bosön. Sen var det att sitta typ 3 timmar och vänta på att engelskan skulle börja. Så idag hade jag mi första riktigta lektion och jag fick min första läxa. haha
Sen vart de att stressa hem för att hinna till träningen så det har inte varit den bästa dagen.

Nä den här dagen var inte riktigt kul. Med allt och så usch asså. Hoppas att allt blir bra snart. :(

Men nu ska jag sova eller försöka iallafall. Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: jane

Hur går det att plugga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback