Gårdagen och dagen

Hejsan på er. Ska nu snart sätta på en film och bara slappa. Igår eftermiddag så kom Jesper och hämtade mig så jag tillbringade resten av dagen och natten hos han. Imorse när vi satt på bussen ringde mamma och frågade om jag kunde jobba på dagiset och det kunde jag inte säga nej till. Fick jobba med de gulliga ett åringarna som inte kunde prata eller gå. haha Riktigt söt var de de var försa ången de var på dagis så de var ofta ledsna och så men det gick jättebra. Sen jag jobbade mellan 9.15 till 14.40 så det var några timmar. Sen gick jah hem och öppnade mitt stora packet med min nya lampa i. Riktigt snygg var den så jag satte upp den direkt. Sen efter de somnade jag framför tv en stund sen åkte till Ica Maxi och handlade. Fick nya lackan och nya ljus till mitt rum. Självklart var allt rosa. hihi.
Sen åkte hem och mamma ställde sig och gjorde en riktigt god middag. Och nu ligger jag här och är jättemätt.

Ska försöka ladda in bilder imorgon på lampan och allt imorgon för då har jag mer tid. Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback