Gårdagen och dagens planer

Hej hej Sorry för att jag inte bloggade igår. Känner att jag har blivit väldigt dålig nu när jag har börjat på bosön. Men det kan vara för att jag åker tidigt och kommer hem jättetrött och somnar redan efter 22. Igår så gick jag inte lå länge i skolan ändå. Började dagen med IT lektion 8.20 där vi fick lära oss skolans nät. Efter det var det dags för idrott och ledarskap och på den lektionen skulle vi spela softboll. som är som basebol fast med en stor boll istället. Fast jag fick inte vara med så länge eftersom jag skulle på möte med Anders Gärderud. Han som tog OS guld på 3000m hinder 1976. Vi snackade om mina planer med mitt idrottande och så. Så det var trevligt att träffa honom och prata en stund. Sen efter mitt möte med honom så var det dags för lunch och sendan Träningslära där vi fick göra en massa tester typ på varandra. Sen var dagen slut för mig. Så då åkte jag hem och när jag kom hem så började jag fixa lite inne på mitt rum och sedan gjorde mat till oss eftersom mamma och pappa jobbade. Sen efter middagen så gick jag ut på gården och lekte med min lilla kompis och spelade basket med en jätteboll från gröna lund. så vi hade det kul och sen vid 7 så gick vi hem till henne och sen stannade jag där tills 21 då Andra advenyn började. Så jag satt hos dom i två timmar och snackade med hennes föräldrar och strax före 9 så kom mamma dit också. Sen var det tv då. men direkt efter programet var slut så somnade jag nästan direkt. Var riktigt slut.

Jaa och idag hade jag sovmorgon för jag har ingen direkt lektion idag men 12.30 börjar vi i skolan och ska vara där i 3 timmar för att lyssna och gå runt på bosön som vi har nu gjort 1000 gånger känns det som. Men men vi måste. Så jag kommer att ta bussen som går från mig 10.20 så det är riktigt skönt.

Sen irekt när jag har slutat så åker jag direkt på tränning ska försöka blogga igen då. Men jag lovar inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback