Härligt med höst

Hejsan igen. Hemma från stan nu och ska snart åka och hälsa på syrran på sjukhuset.
Det vart en promenad ner till stan i det härliga höst vädret. Riktigt mysig ute. Soligt med blå himel. DEt är ju så fin nu när träden börjar få färg. Det är verkligen hur härligt som helst.

Men det var en stund på stan. Kollade lite i skobutikerna efter höst stövlar och sen kolla lite på hm. Men jag hittade verkligen inga snygga skor. Eller jo vissa var snygg men då satt de verkligen inte bra eller kändes verkligen inte bra. Så då åkte jag ut till skopunkten som ligger en bit från stan och kollade in där och där hittade jag två par snygga skor så då fick de bli dom två paren. Bilder kommer senare.

Men jag ska börja göra mig i ordning nu för att åka till astrid lindgren


Ett träd utanför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback