Igår och idag

Hej det vart inget bloggade igår. Hade inte tid på hela dagen typ. Dagen började med att jag försov mig så mycket så jag hann inte åka till skolan. Så jag följde med pappa och syrran till Flen och sen åkte vi till mormor och morfar och hälsade på och fikade. Sen åkte vi hem igen och då när jag kom hem så städade jag mitt rum och sen gick ut en stund på gården, Sen vart det varma mackor hos grannen och sen hjälpte lilla flickan med hennes läxa. Sen gick ner till mig och packade snabbt ihop mina saker och sen efter en stund så tog jag bussen ner till centrum och hoppade på pendelen och sen mötte upp jesper på tåget i hamn och sen åkte till Järna och där hämtade jespers pappa oss. Sen åkte vi hem till de och sen käkade jag och jesper och sen kollade vi alla på män som hatar kvinnor. Sen var det att sova efter det.

Sen idag körde jesper mig hem för han skulle jobba och sen väl hemma så kollade jag på askungen haha och sen åkte ner till stan med mamma. Där gick vi runt och kolla en massa. Det vart lite blommer till mig och sen vas och stenar till vasen och blommerna och sen en lite skål.


Blommorna jag köpt och vasen och stenarna i med.


En lite godis skål där det står prinsessgodis på.


En ny blomma som jag köpte i flen igår.



Men nu ska jag äta lite innan Jesper hämtar mig och sen ikväll blir det bio med Jesper och vi ska se Beck. Ska bli riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: Moa

Åå, vill också se Beck ;)

Var den bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback