ikea köp

Hej på er. Det vart ingen skrivade i går eftersom jag var på ikea hela kvällen. Jag var också på ikea idag men det kommer jag till sen.

Men idag då. Jo vi hade klasskampen idag i skolan i fotboll, innebandy och vollyboll. MIN KLASS VANN! haha. Jag fick spela hela tiden i alla matcher som vart totalt 9 matcher som varande 10 min. Varför jag var inne på plan hela tiden var för att man skulle ha en tjej på plan hela tiden men jag hade ingen tjej att byta med. Vi är 3 tjejer i klassen men dom andra två är typ skadeade eller de kan inte springa typ så då fick jag ställa upp och spela hela tiden men det gick jättebra. Så det var kul att vinna.
sen efter allt så körde en lärare mig till ropsten och sen där i från tog jag t-banan till skärholmen och där hämtade pappa upp mig och sen åkte vi till ikea för att köpa min långa hylla som inte fick plats igår i den lilla bilen.


Detta köpte jag då på ikea i går och idag.

lack hylla 110cm. 99kr


stora lack hyllan 190cm. 149kr


Ny blomma. 79kr


Plast rosen blad. 19kr Rosa gardiner. 79kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback