Min dag.

Hej på er. Nu har jag kommit hem. Fryser som tusan. Det var verkligen inte kul att stå nere på ip och frysa. Dagen då. Började då 12.30. sat i aulan och alla som jobbar typ på bosön fick presentera sig vilka dom var och så. Sen var det en från RF som snackade en massa hur länge som helst. Sen fick vi gå runt på 4 stationer och kolla olika saker som finns på bosön. Först fick vi besöka labbet där man gör olika tester på idrottare. Sen fick vi träffa en sjukgymnast, en kille som sköter olika tester som man inte behöver lab till och sen en idrottpyskolog och det var riktigt roligt. fick fick höra lite om det och sen fick testa en lite plast pit ser det ut som men heter biodots som är en anspänningsmätare. Man sätter den lilla på handen och sen ändra den färg efter hur man är för tillfället. just nu har den färgen grön och det betyder att jag är lugn men har även haft färgen svart för en stund sen som betyder att man är mycket anspänd. Så det är olika färger som betyder olika då. Men efter att vi hade fått testa hos henne då så gick jag fram efter och fråga om den ville veta namnet på det och så och hur man fick tag på sånna. Och då svarade hon att man beställer dom från USA men eftersom jag var intreserad av de så fick jag 7 st. Så jag vart jätteglad verkligen.

Ja så jag var i skolan då på detta hade inte lektioner idag men vi slutade 15.30 och jag var i skolan i över 3 timmar. Sen var det att åka hem eller direkt till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback