Min dag i skolan

Hej på er. Har kommit hem från skolan för snart en timme sen. Så jag sitter och slappar framför pappas bärbara data. Idag i skolan hade vi idrottsledarskap så båda IL klasserna var med och vi spran en massa och fick testa på långboll som är en blandning mellan brännboll och baseboll. Det var ganska svåra regler eller rättare sak så många olika regler så man fattade nästan aldrig något. Men i slutet började man fatta men då var det försent.
Sen efter lunchen så hade vi träningslära där vi gick i genom typ andningen hur det funkar vi vila och vid träning och så. Så vi slutade 14.20 så det var riktigt skönt med en rätt kort dag. Jag började inte förns 9.30 imorse så det var riktigt nice.

Nä nu ska jag ta och äta något lite innan mamma kommer hem och fixar mat. Ha de bra så länge

Kommentarer
Postat av: jane

Det låter ju bra:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback