Min dag

Hej på er. Kom precis hem från träningen och även från skolan. Åkte aldrig hem i mellan. Men men min dag då.
Började 9.30 idag med orgentering så jag och en kille från klassen gick runt och snackade och var bäst på att hitta alla ställen haha. Riktigt kul var de. Sen efter lektionen så gick vi två och gymmade lite innan lunchen. Riktigt jobbigt. Tränade mest bara mina armar och axlar. Fixade även ett tränings skåp precis vid hallen så det är skönt att jag kan lämna kvar lite saker.
Sen vart det lunch och sen skulle jag sitta och vänta på min engelska i typ 2 timmar men då kom en annan kille i klassen och undrade om jag ville följa med ner till hallen för att spela lite basket. Så vi gick ner och tränade lite skott riktigt bra gick det. Sen vart det engelska lektion och det är faktiskt kul med engelska nu. Nu när man börjar fatta lite så blir det roligare och roligare. Men så är det nog. Sen 16.00 så slutade vi. Så då började min färd till Södertälje IP för träning. Träningen gick bra sprang en massa i backe och sen 200m x 5 vart det idag plus hjälpte till att städade förådet där nere.

Men nu ska jag äta upp mina pannkaka som mamma har gjort till mig.
Kommer snart med ett inlägg med allt nytt från ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback