Sorry, Men nu är jag här igen

Hej igen nu är jag tillbaka efter uppehåll! IGEN (inte bra) . Nu har jag varit riktigt dålig på att blogga. Men jag är så himla trött så jag unviker datan nu för tiden. Inte bra det här. Men men jag skulle försöka bättra mig men jag verkar inte klara det. Men jag ska verkligen försöka.

De senaste dagarna så då snabbt och enkelt då.

Torsdag: Skolan, fixade med mitt rum 
Fredag: Skolan åkte till Jesper för att passa lilla Tingeling
Lördag: Passa Tingeling var hos Jesper hela dagen
Söndag: Familjen kom och hämtade mig hos Jesper och sen åkte vi för att träffa mormor på sjukhuset.

Idag: Skolan förläsning hela dagen, Fixat med mitt rummet.

Jag får inte så mycket tid över. Idag kom jag hem vid kvart i 6 och åkte halv 7 i morse så man är verkligen inte pigg att sätta sig framför datan direkt. Men nu så hade jag tid. Sitter och kolla på Färgan samtidigt sen blir det hollywoodfruarna haha.

Imorgon så ska jag plugga hemma eftersom vi har studiedag imorgon och på onsdag. Så imorgon blir det att plugga först och sen fixa på mitt rum. Måste verkligen komma i ordning och slippa mina kartonger som jag nästan har fått bort alla nu. Men har några kvar. Så dom planerna har jag för imorgon.



Här har vi den lilla sötnosen. Lilla flickan Tingeling


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback