Studiedag idag

Hejsan hejsan.
Nu är jag uppe och ska börja fixa. Ska börja med att städa upp på mitt rum lite som ser för J*vligt ut.
Så det blir att fixa upp lite på golvet och packa upp dom två sista kartongerna. Sen blir det att plugga resten av dagen har jag då tänkt. Eller jag tar lite pauser då och då. Har inte så jättemycket att plugga då men jag har lite. Så det ska jag få gjort idag iallafall. Riktigt skönt att ha studiedag och bara sitta hemma och plugga. Att slippa åka är rätt skönt. Har studiedag imorgon med men då ska jag försöka bara ta det lugnt för jag gör allt pluggade idag istället så man kan få lite tid till sig själv imorgon.

Japp så jag ska väl sätta på mig mina mjukis kläder och sen börja lite med rummet.
Ha de bra så länge. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Tack så mycket, så roligt att du gillar den :) Dock är den för stör..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback