Nollningen igår och om dagen idag

Hej. Hann aldrig blogga igår för jag åkte direkt efter skolan till träningen och sen när jag kom hem så kollade jag på tv och somnade nästan direkt. Men igår var en väldigt rolig dag. Synd att jag inte tog några bilder asså. Hade nollning i skolan och vi var utklädda och fick göra en massa roliga och även jobbiga saker och vissa helt sjuka saker. Glida i sopa och springa runt en pinne 10 varv och bli jätteyr och direkt efter sjuta en fotboll i mål. En annan staton så skulle vi göra en tårta på 3min och sen äta den utan händer bara att dom hade haft salt eller något så det smakade fan om den. Sen fick vi springa fram och tillbaka runt hela bosön. Även killarna i mitt lag tog flera bad med kläderna på och även i fontänen om det nu stavars så. Haha helt sjukt och även helt sjukt. En kille doppade huvudet i en hink med typ vita böner och tomat sås med kött och döda fiskar i, riktigt äckligt asså. Så en helt sjuk dag jag lovar. Vi fick gör en massa mer som var roligt.



Idag då. Kom till skolan och vi skulle ha idrotts ledarskap och på dagens schema stog det Löpning. Så först värmde vi upp i grupp och sprang runt hela bosön och sen tränade olika löptekniker och sen efter det körde skidskytte stafett Som är en stafett där man har en runda där man springer sen när man kommer tillbaka till där man startade så skulle man slå ner några sekr med hjälp av bollar och missade man så fick man springa straffrunda så många varv som man missade sen växlade man till lagkompisen och så körde vi 4 varv var. Efter det så fick vi springa en runda i skogen på några km. Sen joggade ner och så. Sjukt jobbigt var det och jag var helt slut efter. Sen efter det var det dags för lunch och sen avslutade skoldagen med Träningslära lektion där vi gick i genom lite om hur hjärtat pumpar ut i kroppen och om puls och vad vi andas in och ut och hur det skiljer sig mellan en idrottar och en icke idrottare. Sen slutade vi 14 och sen åkte jag hem och nu sitter jag framför datan och är lite hunrig så jag hoppas att det blir mat snart när mamma kommer hem.



Men nu ska jag göra min engelska läxa som jag har.
Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback