Hatar grönt med gran

Hej på er igen. Är sjukt trött just nu. Har nog varit uppe förlänge. Har ont i huvudet och så. men det är nog för att jag är trött. Målaren har varit här sen typ 7 och fixat. Syrran har fått färg till sitt rum så nu förvandlar hon sitt rosa rum till ett grått rum. Men mitt rum kan de typ inte göra något åt verkar det som. Så jag vägrar bå där nu. Jag ska inte behöva bo i ett rum med en gran i hörnet. Det är så att det är vatten eller något på väggen som har kommit för ett tag sen. Detta ser ut som en gran i hörnet och det är verkligen inte kul. Bara att det är gröna väggar är skit. HATAR GRÖNT LIKSOM. Så jag vägrar bo i ett sånt rum. Så dom måste göra något åt det.

Kommentarer
Postat av: jane

Okey då förstår jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback