22 Aug

Hejsan. Sista dagen på sommarlovet nu då. Känns konstigt men ändå bra. Senare i kväll kommer ni få se en massa härliga sommar bilder som jag har tagit. Så de kommer senare.

Idag har jag varit nere på stan och fixat med busskort laddat på mitt acces kort med studentkort och sen kolla runt lite på stan och testa kängorna jag har beställt från H&M bäst att testa så de inte blir fel storlek sen när de kommer vecka 40. Sen gick jag in och snacka lite med Jesper och gav honom en vitamin well för de blir man pigg av. :) 

Men nu ska jag byta om för träning. 
Cilla Nilsson tog SM Guld i slägga idag. Grattis!!! 



mitt busskort


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Köpte du inte busskort till dig?? Det ser ut på bilden som någon annan ska ha det:)))

2010-08-22 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback