Dagen

Idag har de varit en ganska små tråkig dag men ändå inte. Har inte gjort så himla mycke. Vaknade lite innan 10 men orkade inte gå upp så jag låg kvar och kolla på film men sen började jag städa lite och sen följde med mamma och pappa och handlade. Så nu är mat och andra saker fixade tills torsdag då pappa fyller 50. 

Just nu sitter och kolla på snygga träningskläder. Vill ha lite nytt. Ska nog rensa bland mina träningskläder och se efter vad som finns och inte finns. Just nu är jag på jackt efter en långärmad t-tröja typ. Har hittat en som jag skulle kunna tänka mig. 

Men jag känner mig riktigt trött så jag ska nog faktiskt gå och lägga mig tidigt. Ha de bra
 

Kommentarer
Postat av: Jorun

Hej,

Hittade din blogg av en slump, då jag letade efter er adress till på torsdag. Vilket jobb du lägger ner på den och vad saker du handlar (skämtar bara). Jag tycker att den är välgjord. Har ni adress Liljevalchsgatan 5, du kan väl mejla mig, syns på torsdag Jorun

2010-08-04 @ 15:28:16
Postat av: Jorun

Hej,

Hittade din blogg av en slump, då jag letade efter er adress till på torsdag. Vilket jobb du lägger ner på den och vad saker du handlar (skämtar bara). Jag tycker att den är välgjord. Har ni adress Liljevalchsgatan 5, du kan väl mejla mig, syns på torsdag Jorun

2010-08-04 @ 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback